Posledni update = 01.01.2015
Ford Mustang GT - 4.6 V8 / SALEEN SC281
Rok 2014
Uprava privodu vzduchu ke kompresoru
Rok 2011
REPASE MOTORU
Prebrus klikovky.
Nove loziska King HP
Vymena ojnic + renovace pistu + Mahle motorsport nove pistni krouzky
Vysokotlake olejove cerpadlo V8 Cobra + tesnici sada
Nova vodni pumpa + srouby na hlavy
Instalace hlav valcu
Rozvody
Exedy racing setrvacnik + Dual friction spojka
Instalace motoru do vozu
Rijen 2010
Klika pridrena na trech ojnicich. Pricina problemu nenalezena.
Nejspise pokles tlaku oleje nebo jeho nedostatek zapricinil zadreni motoru.
Srpen 2010
Tak uz je to monstrum venku.
Cervenec 2010
Dalsi lehke upravy na motoru / tentokrat jiz motor dalsi navyseni vykonu neunesl :)
Vysledkem je pridrena klikovka. Takze chystam kompletni repasi.
Duben 2010
Plnici tlak kompresoru navysen na 10PSI. Auto odbrzdeno na 400 RWHP.
Unor 2010
Lehky servis - vymena oleju. Instalace specialnich silentbloku na motor a prevodovku + hlinikovy kardan Ford motorsport
Listopad 2009
Diky instalaci lehke remenice na kliku s mensim prevodem nastal problem s plnenim kompresoru. Diky pomalejsi rotaci remene pokles
plniciho tlaku na 4PSI. Proto kompresor dostal novou remenici ,ktera zajistuje plneni v rozsahu 8-10 PSI.
Zari 2009
Instalace odlehcenych remenic.
Cerven 2009
Prvni test pred lehkou upravou na valcove brzde u kluku z TDiFun v Bohumine.Bohuzel se nepodarilo vypnout kontrolu trakce.
Ztraty na prenosu vykonu na kola jsou dosti znacne.Vysledek mereni 360RWHP / 480Nm.
Kveten 2009
O vikendu jsem v Hlucine(Vlnobiti 2009) poprve vyzkousel vuz na merenem sprintu na 400m.
Na poprve s toho byl cas 13,27 / 162km coz stacilo na 1.misto ve skupine a 3.misto absolutne.
Pokud se podari odstranit problemy s trakci pri rozjezdu a zrychlit razeni,je v moznostech vozu jezdit nekde kolem 12 sec.
Duben 2009
Konecne se podarilo oficialne zlegalizovat a prihlasit vuz.
Brezen 2009
Luxusni budiky od Autometer.
Nejake ty hlinikove doplnky.
Presmerovani odvetravani vika ventilu.
Otevreni Bypass ventilu. Trcoha modrych silicon hadic a spojek.Vysokovykonny lesteny alternator.
Moroso nadoba na servo kapalinu.
Sportovni volant MOMO V6 EVO.
Par drobnosti do interieru.
Hlinikove pedaly Saleen.
Autometer Boost + Air/Fuel elektronicke budiky..
Leden 2009
Vyrizovani TP a SPZ
Nove disky SPEEDY ENvY 8,5x19" + 9,5x19" ET+20
Pneu Nexen N3000 235/35 + 275/30
Swap
Prosinec 2008
AKTUALNI STAV VOZU =
Vymena Serpentine belt.Remen je dlouhy 2.8m !!!! a je provlecen skrze 11 remenic a kladek.!!!
PROCHARGER P-1SC 8PSI + intercoler Stage 2.
Accufab saci kominy + 75mm klapka / Gelova baterie Optima / Odklony Gripp motorsport
Audio Mach 6CD
Disky 9x17" + pneu Nitto Drag FR-275/40 + RE-315/35 !
Spodni cast vozu je kompletne vyztuzena specialnim ramem od firmy Kenny Brown
Silena vyfukova soustava - Bassani offroad X-pipe + Flowmaster catback system
Zadni naprava+stabilizatory Maximum motorsport + pruziny Eibach + tlumice Tokico + upraveny brzdovy system
Listopad 2008
Prijezd auta do CR.
Rijen 2008
Nakup vozu a nasledny prevoz ze statu Connecticut na Floridu odkud bude odeslan do Evropy.