ZiTec Racing Karvina
HOME
Posledni update = 01.01.2015

Ford Mustang GT - 4.6 V8 / SALEEN SC281

Rok 2014
Uprava privodu vzduchu ke kompresoru


Rok 2011
REPASE MOTORU
Prebrus klikovky.

Nove loziska King HP

Vymena ojnic + renovace pistu + Mahle motorsport nove pistni krouzky

Vysokotlake olejove cerpadlo V8 Cobra + tesnici sada

Nova vodni pumpa + srouby na hlavy

Instalace hlav valcu

Rozvody

Exedy racing setrvacnik + Dual friction spojka

Instalace motoru do vozu


Rijen 2010
Klika pridrena na trech ojnicich. Pricina problemu nenalezena. Nejspise pokles tlaku oleje nebo jeho nedostatek zapricinil zadreni motoru.



Srpen 2010
Tak uz je to monstrum venku.



Cervenec 2010
Dalsi lehke upravy na motoru / tentokrat jiz motor dalsi navyseni vykonu neunesl :)
Vysledkem je pridrena klikovka. Takze chystam kompletni repasi.


Duben 2010
Plnici tlak kompresoru navysen na 10PSI. Auto odbrzdeno na 400 RWHP.


Unor 2010
Lehky servis - vymena oleju. Instalace specialnich silentbloku na motor a prevodovku + hlinikovy kardan Ford motorsport


Listopad 2009
Diky instalaci lehke remenice na kliku s mensim prevodem nastal problem s plnenim kompresoru. Diky pomalejsi rotaci remene pokles plniciho tlaku na 4PSI. Proto kompresor dostal novou remenici ,ktera zajistuje plneni v rozsahu 8-10 PSI.


Zari 2009
Instalace odlehcenych remenic.


Cerven 2009
Prvni test pred lehkou upravou na valcove brzde u kluku z TDiFun v Bohumine.Bohuzel se nepodarilo vypnout kontrolu trakce. Ztraty na prenosu vykonu na kola jsou dosti znacne.Vysledek mereni 360RWHP / 480Nm.


Kveten 2009
O vikendu jsem v Hlucine(Vlnobiti 2009) poprve vyzkousel vuz na merenem sprintu na 400m. Na poprve s toho byl cas 13,27 / 162km coz stacilo na 1.misto ve skupine a 3.misto absolutne. Pokud se podari odstranit problemy s trakci pri rozjezdu a zrychlit razeni,je v moznostech vozu jezdit nekde kolem 12 sec.


Duben 2009
Konecne se podarilo oficialne zlegalizovat a prihlasit vuz.


Brezen 2009
Luxusni budiky od Autometer.

Nejake ty hlinikove doplnky.

Presmerovani odvetravani vika ventilu. Otevreni Bypass ventilu. Trcoha modrych silicon hadic a spojek.Vysokovykonny lesteny alternator.

Moroso nadoba na servo kapalinu.

Sportovni volant MOMO V6 EVO.

Par drobnosti do interieru.

Hlinikove pedaly Saleen.

Autometer Boost + Air/Fuel elektronicke budiky..


Leden 2009
Vyrizovani TP a SPZ

Nove disky SPEEDY ENvY 8,5x19" + 9,5x19" ET+20
Pneu Nexen N3000 235/35 + 275/30

Swap


Prosinec 2008
AKTUALNI STAV VOZU =
Vymena Serpentine belt.Remen je dlouhy 2.8m !!!! a je provlecen skrze 11 remenic a kladek.!!!

PROCHARGER P-1SC 8PSI + intercoler Stage 2.

Accufab saci kominy + 75mm klapka / Gelova baterie Optima / Odklony Gripp motorsport

Audio Mach 6CD

Disky 9x17" + pneu Nitto Drag FR-275/40 + RE-315/35 !


Spodni cast vozu je kompletne vyztuzena specialnim ramem od firmy Kenny Brown

Silena vyfukova soustava - Bassani offroad X-pipe + Flowmaster catback system

Zadni naprava+stabilizatory Maximum motorsport + pruziny Eibach + tlumice Tokico + upraveny brzdovy system


Listopad 2008
Prijezd auta do CR.

Rijen 2008
Nakup vozu a nasledny prevoz ze statu Connecticut na Floridu odkud bude odeslan do Evropy.